Самоосвіта


2024-2025 н.р.





Участь у Всеукраїнському науково-практичному  семінарі  "Інноваційні освітні технології та методики навчання ; актуальні питання  досвід упровадження"  за ініціативи ІМЗО.

24.10.24. 




VІІ Міжнародна науково-практична конференція «Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності», 10-11 жовтня 2024 року, м. Тернопіль. Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти
Веренич Л.В. «Комунікація у контексті забезпечення ефективності дистанційного навчання в умовах воєнного часу»




ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні проблеми професійної та технологічної освіти: досвід та перспективи», 10 жовтня 2024 року, м. Умань.

Веренич Л.В., Липенко В.І. «Розвиток педагогічної майстерності майбутніх фахівців технологічної  освіти»







              












КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
"«Професійна компетентність вчителя як основа для формування в учнів ключових та предметних компетентностей на уроках української мови та літератури"



















Канадсько-український фестиваль














15 грудня 2023 року

в Комунальному закладі «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

відбулася Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція

 «ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА ЗАСОБАМИ ОСВІТИ: ІСТОРИКО-МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ»


З  доповіддю «Ментальні карти – інноваційний засіб організації освітнього процесу» на пленарному засідання виступила Лариса Веренич. Учасники конференції обговорили актуальні питання щодо формування професійної компетентності педагога; складові професійної компетентності педагога у контексті  модернізації освіти; інноваційна діяльність як засіб формування і розвитку  професійної компетентності педагога; роль педагогічної практики у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя-вихователя; соціально-психологічні та педагогічні аспекти професійної компетентності працівників освіти.









                           










Робота з обдарованими здобувачами освіти



 





                                                                                             
  

 






























1 коментар: