Робота з обдарованими здобувачами


                                                 Успіхи у конкурсі!!!


21 грудня на базі Харківського державного професійно-педагогічного фахового коледжу в онлайн-форматі відбувся другий (обласний) етап XV Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка.

У заході взяли участь 30 студентів із різних закладів фахової передвищої освіти Харківської області, які змагалися в знанні творчості Кобзаря.

Вітаємо здобувачку освіти другого курсу спеціальності 013 Початкова освіта  УДОВИЧЕНКО КІРУ, яка виборола перемогу серед студентів-учасників закладів фахової передвищої освіти гуманітарних спеціальностей та її наставника, викладача української мови та літератури Ларису ВЕРЕНИЧ. Це велике досягнення і результат наполегливої роботи!!!
         Бажаємо Кірі не зупинятися на досягнутому! Нехай перемога в цьому Конкурсі додасть  наснаги, упевненості у своїх силах і можливостях та підсилить жагу до нових висот, творчих звершень на благо України.










08 листопада 2024 року відбувся івент «Занурення в соціально-емоційне та етичне навчання», організатор Світлана Слабинська. Презентували  програму «Соціально-емоційне та етичне навчання (СЕЕН)» Олена Промська О., директорка Сем’янівського НВК Полтавської міської ради, вчитель початкових класів Світлана Муль, практичний психолог Світлана Холодна. 





07 листопад 2024 року на методичну гостину «Застосування цеглинок LEGO в освітньому процесі НУШ» запросила викладачка англійської мови Яна Задорожня. Здобувачі освіти 3-4 курсів спеціальності «Початкова освіта» долучились до взаємодії за визначеною темою, власним досвідом поділились Юлія Олександрівна Блудова, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки, психології, початкової освіти та освітнього менеджменту КЗ «ХГПА», Олена Олексіївна Ільїна, кандидат педагогічних наук, доцент, старший викладач кафедри педагогіки, психології, початкової освіти та освітнього менеджменту КЗ «ХГПА».






У коледжі пройшов фестиваль колажів «Барви рідної мови», де здобувачі продемонстрували творчі здібності , креатив у своїх почуттях до мови. Усі бажаючі долучились до челенжу # Нас _ об’єднує  мова» і прочитали улюблені поезії про мову! 






КВІЗ "ВЧИМО УКРАЇНСЬКУ МОВУ" до Дня української писемності та мови!!

23.10.2024




ЗДОБУВАЧІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ СЕРЕДНЯ ОСВІТА(ТЕХНОЛОГІЇ) -ПЕРЕМОЖЦІ МІЖНАРОДНОГО БАГАТОЖАНРВООГО  ДВОТУРОВОГО ДИСТАНЦІЙНОГО   ФЕСТИВАЛЮ-КОНКУРСУ  МИСТЕЦТВ-2024 

 




                                                                         
  





 

Освітній проєкт «Як любити дітей?»

                                                    «Майндмеппінг або як навчати цікаво»

 

МЕНТАЛЬНІ КАРТИ – ІННОВАЦІЙНИЙ ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

 

Керівник : Веренич Л. В., викладач української мови та літератури

                      Журавльова Марія , здобувачка ІІІ курсу спеціальності Середня освіта (Трудове навчання та технології)

https://docs.google.com/document/d/1q1VZhmfj0GZc16pYbqmAm7-VGXGgmMtO/edit?usp=sharing&ouid=117058737938045567614&rtpof=true&sd=true

Для кращого розуміння, запам’ятовування використовують візуалізацію, яка допомагає пояснити деякі з найскладніших понять та ідей, що стоять перед вченими сьогодні, тому візуальні способи пояснення теоретичного матеріалу за допомогою привабливих графіків та дизайну дозволяють зробити інформацію доступною для загалу. Саме тому вивчення української мови та літератури спонукає викладача та здобувачів освіти використовувати саме інфографіку –  графічне візуальне подання інформації для швидкого та чіткого відображення комплексної інформації.

 Майндмеппінг – техніка зручного запису та систематизації інформації.                      В основі цієї техніки лежить принцип «радіального мислення», що є різновидом асоціативного мислення. Відправним пунктом побудови асоціацій є центральний об’єкт. Такий спосіб запису дає змогу ментальній карті необмежено розширюватися й доповнюватися.

https://docs.google.com/presentation/d/1HfPLdiQIZXwK4ybDABIJQ41CSnGylZ3T/edit?usp=sharing&ouid=117058737938045567614&rtpof=true&sd=true

Ментальні карти – це перспективний інноваційний засіб організації освітнього процесу, який дозволяє візуалізувати, структурувати та систематизувати навчальний матеріал, сприяє розвитку особистісно-інтелектуального мислення здобувачів освіти, формує конкурентоспроможну особистість. У сучасному світі з чималим потоком інформації застосування ментальних карт у освітньому процесі може дати величезні позитивні результати, оскільки здобувачі освіти вчаться вибирати, структурувати та запам’ятовувати ключову інформацію, відтворювати її в подальшому . Ментальні карти допомагають розвивати креативне й критичне мислення, пам’ять і увагу,  освітній процес  є більш цікавішим і результативнішим. 

_________________________


ІІ Всеукраїнська студентська науково-практична онлайн-конференція «Перші кроки у науці: науковий пошук студентів фахових коледжів» 15 травня 2024 року 

Вікторія ЧАЙКА (керівник – Лариса ВЕРЕНИЧ) «Особливості підготовки майбутніх учителів технологій у світлі сучасних вимог»























Удовиченко Кіра посіла ІІ місце у Всеукраїнськоиу конкурсі есе

 "МОЯ АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ"-2024 ВІТАЄМО!!!!

                                                      ______________


ІІ Всеукраїнська студентська науково-практична онлайн-конференція «Перші кроки у науці: науковий пошук студентів фахових коледжів» 15 травня 2024 року 

Вікторія ЧАЙКА (керівник – Лариса ВЕРЕНИЧ) «Особливості підготовки майбутніх учителів технологій у світлі сучасних вимог»
                                                      _____________

    Здобувачі спеціальності Середня освіта(Трудове навчання та технології) Чайка Вікторія, Кирило Долженко, Тарасенко Юлія  взяли участь у Другому Всеукраїнському двотуровому  дистанційнийному  конкурсі декоративно-ужиткового мистецтва "ЗОЛОТІ РУКИ", керівник Ірина ШЕЛЕВА.

                       

   

                                      ___________

Напередодні великого свята Воскресіння Господнього в коледжі пройшла Великодня онлайн виставка – щорічний проєкт, метою якого є популяризація Великодніх традицій.  Студентські вироби широкого розмаїття демонстрували суть одного з найважливіших християнських свят -  Великодня. Ця тема займає особливе місце в українській культурі. Через візерунки писанок і витинанок, вишивку, смачні паски Великдень пронизує всі пласти мистецтва нашого народу. Загалом здобувачі освіти усіх спеціальностей  із захватом готували творчі роботи, адже традиції наших предків – наше майбутнє.       

Здобувачі освіти також долучились до майстер-класу з писанкарства,   що відбувся на базі Красноградського краєзнавчого музею імені П.Мартиновича. У ході заходу майстриня Кегичівської громади Ганна КОНОШКО провела магічний обряд - розпис традиційної воскової писанки. Щоб виробити це диво, потрібні вода, вогонь, чистий віск і чисте серце. Кожен охочий  також міг залишити донати на потреби Збройних Сил України.

 Вітаємо з Великоднем!






                                                             _______________


Олімпіада: Всесвіт знань — 2024



Здобувачі освіти І курсу спеціальності Початкова освіта , Середня освіта (Трудове навчання та технології) взяли активну участь в олімпіаді з украінської мови
на платформі "Всеосвіта". Вивчаймо й примножуймо рідну мову!!!
     





       


   





-----------

Літературна вікторина «Шевченкова криниця слова не міліє»

До 210-ї річниці від Дня народження Тараса Шевченка було проведено ряд заходів: вікторини, літературні дііалоги, перегляд відео про життя та творчість Кобзаря, здобувачі коледжу взяли участь у літературному   флешмобі, присвяченому пам’яті Тараса Шевченка «Єднаймо душі словом Кобзаря!» Проведено вікторину "Ми знаємо українську мову", «Шевченкова криниця слова не міліє»


     
До цієї дати фахівці бібліотеки підготували  літературний портрет   "Тарас Шевченко –  світоч української культури".







Немає коментарів:

Дописати коментар